Autor | Max Weber |
---|---|
Naslov | Sociologija religije |
Jezik | Hrvatski |
Prijevod | 28. |
Godina izdavanja | 2000. 28. |
ISBN | 953-6463-22-9 |
Format | 135x204 mm, 248 str., meki uvez |
Cijena | 1€=7,5345 kn 178,50 kn (s PDVom) 23,69 € |
“Klasik sociološke misli Max Weber prvi je put reprezentativno predstavljen prijevodom na hrvatski jezik s njegovim znamenitim tekstom iz područja sociologije religije. Ova knjiga velik je izazov prvenstveno za suvremene istraživače religije, nezamjenjivo štivo za studente, kao i mogućnost da intelektualci – bez obzira na profil - uđu u zamršeni religijski fenomen iz šireg kulturološkog aspekta. Gotovo da nema ogleda u knjizi koji ne sadrži mnoštvo poticaja za promišljanje religijskog fenomena u kontekstu hrvatskog društva, što se odnosi na sve monoteističke religije – navlastito kršćanstvo. Nije ništa neočekivano što je Weber recipiran u okviru teologije, zasebno katoličke provenijencije, kao mislilac i sociolog čije su prodorne analize uporišna točka unutar pastoralne sociologije. Naime, u ozračju njegova diskursa iznova dolazimo do novih nalaza u našoj suvremenosti, nalaza što pružaju naputak za pomake u intenziviranju religije, nadasve kao kulturne činjenice te traženju njenoga unutarnjeg smisla za kojim, ponekad nedovoljno osviješteno, čezne suvremeni čovjek. Na duhovnim raskrižjima što zatamnjuju kognitivne horizonte traganje čovjeka za izgubljenim smislom nemoguće je bez filozofsko-antropološke perspektive toga znamenitog mislitelja.
Knjiga u našem prijevodu sadrži stručan i znanstveno utemeljen pogovor koji se bez pretjerivanja može nazvati misaonim ključem za dešifriranje posvemašnjeg Weberova opusa, što će reći proteže se i na oblasti izvan religije.
Boris Hudoletnjak – autor prijevoda i pogovora – svojom erudicijom uspio je raščlaniti jednu od najsloženijih kategorija u viziji spomenutog mislitelja – racionalnost kao kategoriju na kojoj izrasta zapadnoeuropsko društvo.” (Esad Ćimić)
Komentari [0] | |
---|---|
Trebaš se prijaviti da bi komentiranje bilo omogućeno. |